MENU: Hlavní strana > Nadstandardní řešení > Uživatelské agendyVyúčtování provizí

Vyúčtování provizí

Vyplácíte svým partnerům provize z obchodní spolupráce a chcete podklady čerpat přímo z programu POHODA?

Jak agenda funguje

Vzhled agendy vychází z uživatelsky oblíbeného rozhraní účetního programu POHODA. Agenda slouží k evidenci podkladů pro vyplácení provizí našim obchodním partnerům, u kterých zaznamenáváme jednotlivé obchodní případy.

Obchodního partnera vybíráme z adresáře včetně výchozí procentuální hodnoty k výpočtu provize. Podklady pro výplatu provizí čerpáme přímo z agendy Vydané faktury, odkud je vybrána celková cena bez DPH. Pro výzvu k fakturaci je připravena přehledná tisková sestava, kterou lze přímo z uživatelské agendy Vyúčtování provizí odeslat v PDF na e-mail našeho obchodního partnera. Pro lepší evidenci lze zapsat číslo faktury, kterou nám je provize fakturována a označení dokladu jako vyřízeného.

Postup práce s agendou Vyúčtování provizí

V uživatelské agendě Výplata provizí založíme nový doklad a pomocí tlačítka s třemi tečkami se přepneme do agendy Adresář. Zde vybereme požadovaného obchodního partnera a přeneseme jeho fakturační údaje do dokladu. Nyní můžeme vkládat jednotlivé faktury, které jsou předmětem fakturace a určit % výši provize, která je vypočítána z ceny bez DPH.

Na záložce Položky dokladu se přepneme pravým tlačítkem myši do agendy Vydané faktury. Vybereme fakturu, která je předmětem vyplacení provize a vložíme do uživatelské agendy Vyúčtování provizí. Tímto postupem vkládáme i další faktury.

Přenesením faktury do agendy Vyúčtování provizí jsou vyplněny v těchto sloupcích: 

  • Doklad - číslo naší vydané faktury
  • IČ, Firma, Jméno - identifikační údaje zákazníka
  • Uhrazeno - datum úhrady vydané faktury
  • Fakturováno - celková fakturovaná částka bez DPH
  • Provize % - ručně zadáme procentuální výši provize k výplatě
  • K výplatě - automaticky dopočítaná částka k fakturaci provize

Po sestavení kompletních podkladů, odešleme tiskovou sestavu Výzva k fakturaci provize našemu obchodnímu partnerovi a označíme pole Výzva odeslána

Zúčtovací fakturu za provize zapíšeme do agendy Přijaté faktury a do pole Fakturováno dokladem zapíšeme číslo faktury našeho obchodního partnera.

Nejčastěji se ptáte

Agenda se vám líbí, jenže ji potřebujete jinak?

Uživatelskou agendu upravíme přesně podle vašich představ.

Vytvoříte nám i tiskové sestavy pro novou agendu?

Tiskové sestavy vám opět vytvoříme dle vašich představ a návrhů.

Jde uživatelskou agendu dodatečně upravovat?

Pokud zjistíte, že potřebujete ještě další funkce, agendu vám upravíme.

Jaká je cena agendy Vyúčtování provizí?

 Za uživatelskou agendu neplatíte žádné roční poplatky

cena 4.470,- bez 21 % DPH

včetně implementace

Máte dotazy? Zavolejte na 775 002 871

nebo pošlete dotaz
Řešení spolupracující se systémem POHODA
www.pohoda.cz www.pohodaplus.cz