MENU: Hlavní stranaPOHODA na míru > Zakázkové listy

Zakázkové listy

Uživatelská agenda je oborově neutrální, navíc ji lze upravit přesně dle vašich požadavků a oboru podnikání.

Jste autoservis, opravna, revizní technik, provádíte úklid domácností nebo vykonáváte jakoukoliv jinou činnost, kde potřebujete detailně evidovat provedené úkony? Přesně pro vás máme vytvořenou agendu Zakázkový list.

V autoservisu potřebují servisní knížku pro sledování jednotlivých oprav konkrétního vozu. Revizní technik potřebuje provést záznam o provedené revizi a jejím rozsahu. Poskytujete služby pro rodinu a domácnost, jako jsou úklidové služby, jistě máte zájem evidovat, jaké služby jste provedli. Tyto údaje vám poslouží při provádění další zakázky.

Uživatelská agenda Zakázkový list vám umožní si naplánovat plánované servisní (revizní) úkony. Využít lze pole plánovaná zakázka a pak jen vyfiltrovat, potřebné doklady - ty již mohou být předvyplněny, aby servisní technik věděl co má provést, resp. je objednáno.

Požadavek uživatele:

Firma poskytuje úklidové služby svým zákazníkům a potřebuje evidovat jednotlivé úklidy včetně jejich rozsahu - co se dělalo a jaká je časová dotace na jednotlivé úkony.

Zakázkový list pro uživatelskou agendu POHODY E1
Zakázkový list v uživatelské agendě POHODY E1

Příklad práce s agendou Servisní list

Zákazník si objedná provedení úkonu (úklid domácnosti), je domluven termín a upřesněny očekávané požadavky - co bude uklizeno. Novým zákazníkům založíme kartu v agendě Adresář. Přepneme se do agendy Servisní list, kde založíme nový doklad. Pomocí tlačítka s tečkami se přepneme do Adresáře, odkud přeneseme kontaktní údaje našeho zákazníka.

V části Služby u zákazníka označíme služby, o které má náš zákazník zájem a do pole Ostatní požadavky napíšeme další přání zákazníka k úklidu. Pro přehlednost a plánování úklidů, vyplníme datum, čas příštího úklidu a pracovníka, který má zakázku realizovat.

Před provedením úklidu domácnosti vytiskneme samotný Úklidový list. První strana slouží k poznamenání o jaký typ domácnosti se jedná. Druhá strana Úklidového listu slouží k tomu, abychom zákazníka seznámili s tím, co všechno budeme uklízet, jak dlouho nám úklid bude trvat a jaká bude cena.

Na záložku Položky dokladu lze z agendy Zásoby vkládat jednotlivé skladové položky, které nám poslouží například jako ceník.

Opakované služby:

Požaduje váš zákazník provádět stejné služby opakovaně? U posledního zakázkového listu opět vyplňte datum příští návštěvy. Vytisknete Zakázkový list, kde pracovník vidí, co bylo provedeno naposledy a podle toho provede i další úklid.

Nejčastěji se ptáte

Agenda se vám líbí, jenže ji potřebujete jinak?

Uživatelskou agendu upravíme přesně podle vašich představ.

Vytvoříte nám i tiskové sestavy pro novou agendu?

Tiskové sestavy vám opět vytvoříme dle vašich představ a návrhů.

Jde uživatelskou agendu dodatečně upravovat?

Pokud zjistíte, že potřebujete ještě další funkce, agendu vám upravíme.

Jaká je cena agendy Servisní list?

 Za uživatelskou agendu neplatíte žádné roční poplatky

cena od 9.970,- bez 21 % DPH

včetně implementace

Objednejte už teď

Řešení spolupracující se systémem POHODA
www.pohoda.cz www.pohodaplus.cz