Jak se  vám představit, když se nevidíme osobně?

Po divokých začátcích s podnikáním ve stavebnictví a následnou ekonomickou krizí jsem se v roce 2007 úplně náhodou dostal k prodeji starých knih na Aukru. Tahle volnočasová aktivita brzy přerostla v profesionální prodej použitých i nových knih.

Dokud se dělalo do 30 objednávek denně, zvládali jsme to v Excelu formou Ctrl+C, Ctrl+V, papír a tužka. Jenže při větším počtu objednávek za den už byl s ruční zpracováním docela problém. Nedělali jsme nic jiného, než celý den přepisovali data sem a tam. Bylo jasné, že pokud chceme dále růst, musíme najít nějaké řešení. Koupil jsme program Trell, což se ukázalo jako velký krok vedle. Při objemu 400 objednávek za den se nám osvědčila až POHODA.

Jenže tu najednou bylo jedno velké ALE. Abych řekl pravdu (a střelil do svých současných řad) nepodařilo se najít firmu, která by mi pomohla s nastavením programu a pracovními postupy - jak celý účetní program nastavit a jak v něm pracovat aby všechno klapalo.

Nezbylo nic jiného, než stylem pokus-omyl hledat a zkoušet. Nakonec se podařilo. Mohli jsme se zabývat i takovým detailem jako je ušetření 30 sekund na zabalení jedné zásilky.

Obraty a zisky rostly, podnikání se dařilo a vše bylo zalito sluncem… jen do té doby, než došlo k nepříjemnému (konkurenčnímu) propadu marží.

Shodou náhod se mě můj poskytovatel e-shopu zeptal, zda bych byl ochoten pomáhat jeho zákazníkům s Pohodou. Hřálo mě u srdce, když jsem viděl, že to, co nešlo i celé roky, vyřešíme za pár hodin. Uvědomil jsem si, že pomáhat lidem s účetním programem POHODA mě baví.

Přesně 31.8.2012 došlo k zásadnímu rozhodnutí ve směřování dalšího podnikání.  Symbolicky poslední prázdninový den jsem definitivně zmáčkl vypínač a ukončil celý prodej knih.

Dál už jsem působil jako samostatný konzultant v nastavování Pohody mých zákazníků. Absolvoval jsem zkoušky pro partnery Stormware (výrobce POHODY) a získal certifikát ze znalostí Pohody na úrovni expert. V roce 2016 jsem založil SROčko a přesídlil s firmou do Prahy.  

Se zákazníky řešíme vše od výběru vhodné Pohody, technické věci okolo provozu, vytvoření pracovních postupů, účetnictví, sklady a mzdy. Dnes mezi naše zákazníky patří samostatní živnostníci, účetní, výrobní firmy i společnosti s desítkami provozoven.

 

Žádný problém není tak velký, aby nešel vyřešit 🙂