Co to přesně znamená přecházet mezi doklady a k čemu je to dobré?
Nastává zcela obvyklá situace, kdy je v účetním programu zapsáno velké množství faktur (dokladů) a my potřebujeme udělat kontrolu jednotlivých položek. Chceme mít stále zobrazeny položky faktury a plynule přecházet mezi jednotlivými doklady.
Kdo účetní programy používá, pak jistě má své zkušenosti s překlikáváním a hledáním. Proto se pojďme podívat na jedno praktické využití v účetnictví POHODA.
Dostaneme za úkol projít všechny nově zadané faktury a zkontrolovat zadané předkontace a členění DPH jednotlivých položek dokladu. Zobrazíme si záložku s položkami dokladu a kontrolujeme, popřípadě upravujeme. Po uložení dokladu chceme rychle přejít na další daňový doklad, který máme kontrolovat.
Jsme v agendě Vydané faktury účetního programu POHODA, kontrolujete položky dokladů a potřebujeme mezi jednotlivými doklady rychle přecházet – a stále mít zobrazenou záložku Položky faktury.
Po provedení změn a uložení dokladu se nám zobrazení záložky nezmění. Popsaná funkce, resp. vlastnost v ovládání je stejná u všech záložek dokladů, a to napříč agendami v celém účetním programu POHODA – bez ohledu na to, kterou variantu nebo řadu POHODY máte.
Stiskem samotných šipek ←↑→↓ se pohybujeme po jednotlivých polích samotného dokladu.