Evidenci na více účtů využijeme v provozech, kde požadujeme mít rozúčtováno více dokladů najednou.
Běžně by mohlo jít o hospody, restaurace, bary atp. Funkce je dostupná při zapnutém dotykovém displeji a nastavení agendy Účty. Pod volbou Sklady se vrátíme zpět do agendy Kasa, kde vidíme nově založené účty. Pokud chceme evidovat prodej na první stůl, klikneme na záložku Stůl 1 a vložíme objednané položky.
K účtu se můžeme kdykoliv vrátit a doplnit další položky nebo provést vyúčtování. Pokud je u jednoho stolu více hostů a každý platí „to své“, provedeme částečné vyúčtování.
Částečné vyúčtování provedeme tak, že na dotykovém displeji vybereme účet a klikneme na Uložit. Zobrazí se okno pro výběr položek k částečné úhradě. Ve sloupci K úhradě zadáme počet položek (jednotek), které chceme z daného účtu (stolu) vyúčtovat. Pokud vyúčtujeme celý účet najednou, klikneme na tlačítko Všechny pol. (všechny položky).